Terms of use
Witamy w Sieci Krakowski Internet

Znajdują się Państwo na stronie startowej zawierającej informacje o ofercie, dokumentach oraz sprzęcie i technologiach.

W przypadku, gdy:

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą zawartą na stronie oraz prosimy o kontakt telefoniczny celem umówienia się na Aktywację.
Umowa zawierana jest po sprawdzeniu warunków technicznych, na standardowych drukach umów (zakładka Dokumenty).
Uprasza się o nie wypełnianie umowy i nie wysyłanie jej do siedziby firmy.
W każdym momencie służymy pomocą.
Infolinia: 800-800-590, Dział techniczny: +48 602-270-740 / 12 345-20-41 / 12 345-20-42.

Każdy z Abonentów otrzymał, wraz z Umową na świadczenie usług, dane do samodzielnej konfiguracji sprzętu.
Ustawienia kluczowe dla poprawnej pracy urządzenia znajdują się w umowie w części: Użytkownik i Hasło PPPoE.
To na podstawie tych danych, mają Państwo przypisywaną usługę w wybranym z pakietów.
Podczas konfiguracji, ze względu na różne sposoby konfiguracji urządzenia końcowego (Router/PC/Mac) należy postępować zgodnie z instrukcją obsługi posiadanego sprzętu. W szczególnych przypadkach niezbędne będzie wyłączenie części funkcji domyślnych w routerze.
W razie trudności w samodzielnej konfiguracji, proszę kierować zapytania bezpośrednio do Działu Technicznego.
Telefon: +48 602-270-740 / 12 345-20-41 / 12 345-20-42.
Wsparcie będzie udzielone zgodnie z obowiązującym cennikiem usług.

Niezbędne jest przywrócenia usługi w routerze.
Ustawienia kluczowe dla poprawnej pracy urządzenia znajdują się w umowie w części: Użytkownik i Hasło PPPoE.

Dodatkowo w razie trudności finansowych, proponujemy kontakt bezpośredni oraz wskazanie daty wpłaty.
WÓWCZAS USŁUGA ZOSTANIE ZAWSZE WZNOWIONA.
W razie trudności w samodzielnej konfiguracji, proszę kierować zapytania bezpośrednio do Działu Technicznego.
Telefon: +48 602-270-740 / 12 345-20-41 / 12 345-20-42.
Wsparcie będzie udzielone zgodnie z obowiązującym cennikiem usług.